Mnogi ljudi zanemaruju ili potcenjuju ovako značajan vid „uslužnog“ reklamiranja, kao što je slučaj sa youtuberima. U našoj zemlji, youtube je uzeo maha i osvojio dobar deo tržišta što se tiče reklamiranja. Sve je više korisnika, a takođe i ljudi koji postavljaju sopstven video sadržaj. Mnoge velike kompanije, uvidevši potencijal YouTubera, rešile su da otpočnu saradnju sa njima. O čemu se ovde zapravo radi, pitate se? radi se o tome da kompanije istražuju koji YouTuberi odskaču po kvalitetu svojih video klipova od drugih, a da su pritom klipovi i interesovanja samih YouTubera usko vezani za ono čime se njihova kompanija bavi.
Uzmimo za primer YouTubere kojima su prvenstvena tema u njihovim klipovima: igranje igrica, recenzije PC, laptop i tablet računara, recenzije mobilnih telefona, gedžeta, prateće opreme itd. Ovim YouTuberima može se ponuditi saradnja na obostranu korist u vidu ustupanja nekih proizvoda na recenziju, gde će oni ustupljeni proizvod testirati i predložiti svojoj publici da ga kupe. Takođe, neke proizvode mogu dobiti i na poklon. Za uzvrat, ono što oni moraju ispuniti je da naglase od koga su određen proizvod dobili, da se zahvale i da ostave link do stranice za kupovinu tog proizvoda, koju dobiju od vas.
Isto tako može se uvrstiti opcija referala gde gledaoci mogu saznati određeni referal kod (jedinstven kod, koji je ustupljen YouTuberu za promociju proizvoda) koji se nalazi u jednom delu video snimka, i prilikom kupovine taj kod iskoristiti za ostvarivanje određenog popusta. Procenat od tog popusta može biti ustupljen YouTuberu kako bi se dalje motivisao za saradnju i produkovao kvalitetnije klipove ulažući u bolju opremu its..
Ovaj postupak može se primeniti i na razne druge kategorije proizvoda, kao što su prodaja garderobe, sportske opreme, mobilnih telefona, sredstava za higijenu, kozmetike itd..
Reklamiranje putem kratkih YouTube klipova
Još jedna stvar, koja je jako dobra u promovisanju proizvoda, ponajviše kod prodaje računara, konzola, mobilnih telefona i ostale tehnike je, pravljenje kratkih video klipova sa recenzijama određenih proizvoda – koji neće biti duži od 1m – 1m 30s. Ovde je veoma bitno napraviti kvalitetne snimke ili fotografije i pritom ispisati precizne i tačne podatke o navedenom proizvodu.