Nov nivo transparentnosti reklamiranja na najpopularnijim društvenim mrežama

Nov nivo transparentnosti reklamiranja na najpopularnijim društvenim mrežama

Facebook je spremio nov način informisanja korisnika u vezi reklama koje se putem ove društvene mreže plasiraju. Naime, svim korisnicima će biti dostupno da pogledaju, u okviru stranice koju prate, posebnu sekciju (tab) u kojoj će biti prikazane sve aktivne reklame koje se od strane te stranice plasiraju putem Facebooka, Instagrama, Mesindžera i mreže partnerskih sajtova. Na ovaj način, korisnici će moći da prijave reklame koje su im sumnjive i za koje smatraju da ne trebaju biti na navedenim društvenim mrežama.

Pored toga, korisnici će biti u prilici da saznaju više o samim stranicama, čak i ukoliko se one ne oglašavaju putem reklama. Na primer, moći ćete da vidite sve skorašnje promene imena ili podataka koje je stranica kreirala. U narednim nedeljama, očekuje se dodavanje mnogih drugih korisnih opcija, a po svemu sudeći ovi koraci su kako je navedeno, samo početak jednog ogromnog projekta u kome će sve informacije biti transparentne.