Nov nivo transparentnosti reklamiranja na najpopularnijim društvenim mrežama

Nov nivo transparentnosti reklamiranja na najpopularnijim društvenim mrežama

Nov nivo transparentnosti reklamiranja na najpopularnijim društvenim mrežama

Facebook je spremio nov način informisanja korisnika u vezi reklama koje se putem ove društvene mreže plasiraju. Naime, svim korisnicima će biti dostupno da pogledaju, u okviru stranice koju prate, posebnu sekciju (tab) u kojoj će biti prikazane sve aktivne reklame koje se od strane te stranice plasiraju putem Facebooka, Instagrama, Mesindžera i mreže partnerskih sajtova. Na ovaj način, korisnici će moći da prijave reklame koje su im sumnjive i za koje smatraju da ne trebaju biti na navedenim društvenim mrežama.

Pored toga, korisnici će biti u prilici da saznaju više o samim stranicama, čak i ukoliko se one ne oglašavaju putem reklama. Na primer, moći ćete da vidite sve skorašnje promene imena ili podataka koje je stranica kreirala. U narednim nedeljama, očekuje se dodavanje mnogih drugih korisnih opcija, a po svemu sudeći ovi koraci su kako je navedeno, samo početak jednog ogromnog projekta u kome će sve informacije biti transparentne.