Zbog čega se oglašavati putem AdWords-a?
Ukoliko imate nov internet sajt ili prodavnicu ili ste na neki drugi način prisutni na internetu, a želite na brz način da se nađete na prvom mestu u google pretrazi, onda je AdWords pravo rešenje za Vas. Za svega par dolara možete se reklamirati i ostvariti zapažen broj prikaza izabrane odredišne stranice.
Na koji način AdWords funkcioniše?
AdWords funkcioniše na principu nadmetanja za određene ključne reči koje je korisnik izabrao, a koje su i mnogi drugi korisnici izabrali. Prosto zar ne? E pa ne baš! Mnogi korisnici misle da time što su dodali ključne reči, postavili kriterijum koliko para žele da potroše u toku dana, završavaju sve što se tiče AdWordsa. Nije baš tako. Google AdWords je platforma koja se zasniva, kao što smo već rekli na principu nadmetanja. Svaki korisnik koji za svoje potrebe koristi ključne reči koje su relevantne za njega, a pritom te iste ključne reči koriste još neki korisnici, mora da potroši sve više i više novca kako bi mogao da se nosi sa konkurencijom. Korisnik koji je ponudio više novca dobija bolju poziciju u rezultatima pretrage.
U cilju sprečavanja mahinacija i održavanju konkurentnosti, Google je uveo mehanizam ocenjivanja oglasa. Sama ocena koju dobijate od Googla, utiče na to koliko novca ćete morati da potrošite kako bi se vaša reklama prikazivala pri vrhu pretrage. Na ovaj način oglašivači koji nemaju mnogo novca na raspolaganju mogu da se nadmeću sa onima koji imaju, a koji pritom nisu dobili dobru ocenu od Googla. Opširnije o načinu ocenjivanja i nekim opštim pravilima očekujte u nekom narednom blogu.