Email marketing

Email marketing je oblik direktnog marketinga koji koristi email kao sredstvo komunikacije između davaoca usluge, najčešće firme i korisnika njegovih usluga/proizvoda. Apstraktnije rečeno, svaka email poruka koju neka kompanija pošalje svom trenutnom ili potencijalnom korisniku sa promotivnim ili informativnim sadržajem se može okarakterisati kao email marketing.

Naravno, jedna od najvećih prednosti email marketinga je mali finansijski budžet potreban za pokretanje jedne email marketing kampanje, pogotovo ako se on uporedi sa tradicionalnim vidovima reklamiranja.

Email marketing je idealan za:

Za pokretanje uspešne email marketing kampanje potrebno je obaviti sledeće radnje:

Email marketing newsletter

Newsletter-i su mejlovi sa relevantnim vestima koji se šalju perodično svima onima koji se prijave da ih dobijaju. Prijavljivanje se obično odvija u par koraka na Vašem sajtu.

Koristi od slanja newsletter-a su:

Sve je to lepo ali sigurno se pitate kako to povezati sa društvenim mrežama? Jednostavno: Call-To-Action dugmetom, odnosno dugmetom za poziv na akciju na Vašoj Facebook stranici recimo (ono dugme pored like dugmeta), koje možete linkovati ka stranici na Vašem sajtu gde se svi zanteresovani mogu prjaviti na newsletter. Možete i direktno u objavama na svojim profilima pozvati svoje pratioce da se prijave, uz prateći link.

Postoji i mogućnost da primaoci Newsletter-a direktno podele mejl na svojim profilima, ako im je zanimljiv.

Ukoliko Vam se ovo čini zanimljivim sigurno će Vam trebati Mailchimp.